NXM.ShopAdvisor

to najlepszy doradca klienta oparty o sztuczną inteligencję, który realnie zwiększa sprzedaż w Twoim sklepie.

Wyobraź sobie, że każdy klient otrzymuje osobistego sprzedawcę,
który rozumie go od pierwszego słowa, podsuwa właściwe produkty i
prowadzi prosto do koszyka.

Zobacz sam jak łatwo można znaleźć i zamówić produkty z naszym doradcą klienta

Video Thumbnail

... a już nigdy nie będziesz chciał się „przebijać” przez kategorie, filtry i wyszukiwarki...

Dowiedz się więcej:

Wypróbuj na żywo już teraz

Zobacz jak łatwo można znaleźć i zamówić produkty z naszym doradcą

Wypróbuj na żywo

Co konkretnie zyskujesz?

Osiągniesz wzrost konwersji

Ułatwienie wyszukiwania towarów w Twoim sklepie spowoduje, że klienci rzadziej będą porzucać koszyki z powodu zniecierpliwienia, bo nie mogli znaleźć poszukiwanego produktu.

Dowiesz się czego i w jaki sposób tak naprawdę szukają klienci

Wszystkie zapytania i odpowiedzi są rejestrowane - po ich przetworzeniu otrzymujesz gotową ściągę do tworzenia reklam.

Zmniejszysz obciążenie handlowców

Uwolnisz handlowców od udzielania odpowiedzi na proste, powtarzalne pytania, co da im więcej czasu na prawdziwe „handlowanie”.

Obsłużysz klientów w 30 językach

Asystent może pracować w bardzo wielu językach, nawet jeśli opisy masz tylko po polsku - automatycznie otwierasz się na klientów z zagranicy.

Zwiększysz prestiż i sympatię dla swojej firmy

Każdy lubi być obsługiwany w szybki, nowoczesny sposób, kompetentnie i miło. Do tego zapewnisz obsługę 24/7 - a wiele osób robi zakupy w wieczorami i w weekendy.

Atrakcyjne ceny

Wybierz plan subskrypcji dostosowany do Twoich potrzeb:

Plan
Podstawowy
199,00 PLN
  • w cenie:
  • - 1600 pytań/m-c
  • - konfiguracja
  • - hosting asystenta
każde dodatkowe pytanie = 0,0795 zł
Polecany!
Plan
Standardowy
399,00 PLN
  • w cenie:
  • - 4000 pytań/m-c
  • - konfiguracja
  • - hosting asystenta
  • - panel administracyjny
każde dodatkowe pytanie = 0,0695 zł
Plan
Indywidualny
  • zakres ustalany stosownie do potrzeb Klienta, w tym:
  • - instalacja w środowisku klienta
  • - modyfikacje funkcjonalne i wizualne
Skontaktuj się

* Limity obejmują liczbę pytań (odpowiedzi) asystenta. Po ich przekroczeniu naliczane są opłaty za zużycie.

* Ceny w PLN. Podane kwoty nie zawierają VAT.

* Stosujemy rozliczenie kwartalne aby ograniczyć liczbę faktur - na życzenie możemy wystawiać faktury co miesiąc..

Zdaniem księgowego

Ile kosztuje jedna odpowiedź dla klienta?

Policzymy to najprościej: godzina pracy handlowca z narzutami to co najmniej 60 zł.
W idealnym scenariuszu, gdyby odpowiadał co minutę, jedna odpowiedź kosztowałaby 1 zł.
W praktyce handlowiec ma inne obowiązki i ograniczenia, natomiast NXM.ShopAdvisor odpowiada o każdej porze dnia i nocy.

A koszt?
W planie podstawowym za 199 zł otrzymujesz pakiet 1600 odpowiedzi, co w stosunku do kosztu handlowca oznacza oszczędność ponad 1400 zł miesięcznie.

Jak to uruchomić w moim e-sklepie?

  1. Wybierz dogodną wersję subskrypcji

    Dobierz pakiet najlepiej dopasowany do Twojego sklepu. Zobacz cennik.
    Nie wiesz który wybrać?
    Skontaktuj się z nami - pomożemy określić potrzeby.
  2. Wczytaj opisy

    Wczytaj gotowe opisy produktów bezpośrednio ze swojego sklepu lub z arkusza Excel
  3. Pogadaj ze swoim informatykiem

    Pokaż swojemu informatykowi dokumentację dotyczącą integracji.
    Proces jest szybki i prosty - typowo nie zajmuje więcej niż 30 minut ze sprawdzeniem.
    Jeśli ma pytania: niech śmiało pisze do nas!
  4. Masz pytania?

  5. Ciesz się efektami

    Obserwuj jak wzrasta zaangażowanie Twoich klientów i poprawia się konwersja - to nowa codzienność Twojego e-biznesu.

Poradnik klienta

Jak przygotować opisy dla asystenta?

Pod linkiem poniżej znajdziesz przydatną instrukcję, jak przygotować opisy dla asystenta, aby Twój klient otrzymywał trafne rekomendacje i łatwo znajdował szukane produkty.

Jesteś gotów na więcej?

Zobacz jakie możliwości ma NXM.ShopAdvisor

Zobacz jak NXM.ShopAdvisor rozwiązuje problemy twojego sklepu

Trafne wyszukiwanie

Trafne wyszukiwanie produktów

Warning Icon

Problem: Klienci często tracą czas na przeglądanie setek produktów, nie znajdując dokładnie tego, czego potrzebują, bo tradycyjne wyszukiwarki nie rozumieją kontekstu zapytań ani ich intencji.


Check Icon

Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor analizuje język naturalny i intencje użytkownika, prezentując trafne produkty już po pierwszym pytaniu. Dzięki temu klient szybciej podejmuje decyzję zakupową, a konwersja rośnie.

Tworzenie listy zakupowej

Tworzenie listy zakupowej

Warning Icon

Problem: Często jest tak, że po wyszukaniu jakiegoś produktu, użytkownik nie jest jeszcze zdecydowany na jego zakup. Wielokrotnie zdarza się, że gubi bądź zapomina o tym produkcie. Brak narzędzia do ich gromadzenia zniechęca do finalizacji koszyka.


Check Icon

Rozwiązanie: Asystent pozwala łatwo dodawać produkty do dynamicznej listy zakupowej, którą można edytować, a na koniec jednym kliknięciem przesłać do koszyka.
Dzięki temu zakupy są lepiej zorganizowane, a użytkownik może wrócić, by je dokończyć.

Wygodny widok pełnoekranowy

Wygodny widok pełnoekranowy

Warning Icon

Problem: Proste chatboty zajmują niewielką część strony i nie zapewniają komfortowego zapoznania się z wynikami. To znacznie utrudnia porównywanie produktów i podejmowanie decyzji.


Check Icon

Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor działa w intuicyjnym, pełnoekranowym interfejsie, który skupia uwagę użytkownika na wyborze. Dzięki temu doświadczenie zakupowe jest niezwykle płynne i przyjazne.

Zdaniem eksperta

„Dobrze zaprojektowana wyszukiwarka skraca proces zakupowy i zwiększa prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. W praktyce oznacza to, że płynne doświadczenie wyszukiwania znacząco wpływa na ogólną percepcję i zadowolenie z e-sklepu.”

Pełna integracja z Twoim e-sklepem

Pełna integracja z Twoim e-sklepem

Warning Icon

Problem: Doradca produktowy bez integracji z koszykiem Twojego sklepu, to tylko połowiczne rozwiązanie.
Co prawda klient może coś wyszukać, ale potem i tak musi to „przeklikać” do koszyka - w efekcie ma “podwójna pracę”, co oczywiście mocno go zniechęca.


Check Icon

Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor został zaprojektowany od podstaw z myślą o szerokiej, dwukierunkowej integracji z Twoim e-sklepem - oznacza to, że działanie asystenta może być zależne od ustawień w e-sklepie, a informacje o tym czego szukał klient czy fakt napełnienia koszyka mogą trafiać do Twojego systemu e-commerce bądź CRM.

Obsługa głosem

Wygodna obsługa głosem

Warning Icon

Problem: Wielu klientów woli mówić niż pisać, szczególnie na urządzeniach mobilnych gdzie jest to uciążliwe - niestety chatboty i inni „asystenci AI” rzadko oferują taką możliwość.

Brak obsługi głosu ogranicza wielu klientom dostępność do Twojego sklepu.


Check Icon

Rozwiązanie: Asystent obsługuje naturalne zapytania głosowe, dzięki czemu użytkownicy mogą rozmawiać z nim tak jak ze sprzedawcą.

To zwiększa zaangażowanie i skraca czas potrzebny do znalezienia produktu.

Bez barier również za granicą

Bez bariery językowej

Warning Icon

Problem: Twoi klienci, którzy nie znają dobrze języka polskiego, mogą mieć problemy z poruszaniem się po Twoim sklepie - bardzo często w takiej sytuacji rezygnują z zakupów


Check Icon

Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor może płynnie komunikować się w ponad 30 językach.
Wystarczy, że klient napisze do asystenta w swoim języku - wtedy asystent może kontynuować konwersację w tym języku - co finalnie doprowadzi klienta do koszyka.
Dzięki temu rozwiązaniu każdy klient dosłownie czuje się zrozumiany, niezależnie od języka jakim się posługuje.

Często zadawane pytania

Skontaktuj się z nami

Masz pytania dotyczące naszych usług lub chcesz omówić swoje potrzeby? Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Skontaktuj się z nami już dziś!