Wypróbuj na żywo już teraz
Zobacz jak łatwo można znaleźć i zamówić produkty z naszym doradcą
Wypróbuj na żywoto najlepszy doradca klienta oparty o sztuczną inteligencję, który realnie zwiększa sprzedaż w Twoim sklepie.
Wyobraź sobie, że każdy klient otrzymuje osobistego sprzedawcę,
który rozumie go od pierwszego słowa, podsuwa właściwe produkty i
prowadzi prosto do koszyka.
Zobacz sam jak łatwo można znaleźć i zamówić produkty z naszym doradcą klienta
... a już nigdy nie będziesz chciał się „przebijać” przez kategorie, filtry i wyszukiwarki...
Zobacz jak łatwo można znaleźć i zamówić produkty z naszym doradcą
Wypróbuj na żywoUłatwienie wyszukiwania towarów w Twoim sklepie spowoduje, że klienci rzadziej będą porzucać koszyki z powodu zniecierpliwienia, bo nie mogli znaleźć poszukiwanego produktu.
Wszystkie zapytania i odpowiedzi są rejestrowane - po ich przetworzeniu otrzymujesz gotową ściągę do tworzenia reklam.
Uwolnisz handlowców od udzielania odpowiedzi na proste, powtarzalne pytania, co da im więcej czasu na prawdziwe „handlowanie”.
Asystent może pracować w bardzo wielu językach, nawet jeśli opisy masz tylko po polsku - automatycznie otwierasz się na klientów z zagranicy.
Każdy lubi być obsługiwany w szybki, nowoczesny sposób, kompetentnie i miło. Do tego zapewnisz obsługę 24/7 - a wiele osób robi zakupy w wieczorami i w weekendy.
Wybierz plan subskrypcji dostosowany do Twoich potrzeb:
* Limity obejmują liczbę pytań (odpowiedzi) asystenta. Po ich przekroczeniu naliczane są opłaty za zużycie.
* Ceny w PLN. Podane kwoty nie zawierają VAT.
* Stosujemy rozliczenie kwartalne aby ograniczyć liczbę faktur - na życzenie możemy wystawiać faktury co miesiąc..
Policzymy to najprościej: godzina pracy handlowca z narzutami to co najmniej 60 zł.
W idealnym scenariuszu, gdyby odpowiadał co minutę, jedna odpowiedź kosztowałaby 1 zł.
W praktyce handlowiec ma inne obowiązki i ograniczenia, natomiast NXM.ShopAdvisor odpowiada o każdej porze dnia i nocy.
A koszt?
W planie podstawowym za 199 zł otrzymujesz pakiet 1600 odpowiedzi, co w stosunku do kosztu handlowca oznacza oszczędność ponad 1400 zł miesięcznie.
Pod linkiem poniżej znajdziesz przydatną instrukcję, jak przygotować opisy dla asystenta, aby Twój klient otrzymywał trafne rekomendacje i łatwo znajdował szukane produkty.
Problem: Klienci często tracą czas na przeglądanie setek produktów, nie znajdując dokładnie tego, czego potrzebują, bo tradycyjne wyszukiwarki nie rozumieją kontekstu zapytań ani ich intencji.
Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor analizuje język naturalny i intencje użytkownika, prezentując trafne produkty już po pierwszym pytaniu. Dzięki temu klient szybciej podejmuje decyzję zakupową, a konwersja rośnie.
Problem: Często jest tak, że po wyszukaniu jakiegoś produktu, użytkownik nie jest jeszcze zdecydowany na jego zakup. Wielokrotnie zdarza się, że gubi bądź zapomina o tym produkcie. Brak narzędzia do ich gromadzenia zniechęca do finalizacji koszyka.
Rozwiązanie: Asystent pozwala łatwo dodawać produkty do dynamicznej listy zakupowej, którą można edytować, a na koniec jednym kliknięciem przesłać do koszyka.
Dzięki temu zakupy są lepiej zorganizowane, a użytkownik może wrócić, by je dokończyć.
Problem: Proste chatboty zajmują niewielką część strony i nie zapewniają komfortowego zapoznania się z wynikami. To znacznie utrudnia porównywanie produktów i podejmowanie decyzji.
Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor działa w intuicyjnym, pełnoekranowym interfejsie, który skupia uwagę użytkownika na wyborze. Dzięki temu doświadczenie zakupowe jest niezwykle płynne i przyjazne.
„Dobrze zaprojektowana wyszukiwarka skraca proces zakupowy i zwiększa prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. W praktyce oznacza to, że płynne doświadczenie wyszukiwania znacząco wpływa na ogólną percepcję i zadowolenie z e-sklepu.”
Problem: Doradca produktowy bez integracji z koszykiem Twojego sklepu, to tylko połowiczne rozwiązanie.
Co prawda klient może coś wyszukać, ale potem i tak musi to „przeklikać” do koszyka - w efekcie ma “podwójna pracę”, co oczywiście mocno go zniechęca.
Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor został zaprojektowany od podstaw z myślą o szerokiej, dwukierunkowej integracji z Twoim e-sklepem - oznacza to, że działanie asystenta może być zależne od ustawień w e-sklepie, a informacje o tym czego szukał klient czy fakt napełnienia koszyka mogą trafiać do Twojego systemu e-commerce bądź CRM.
Problem: Wielu klientów woli mówić niż pisać, szczególnie na urządzeniach mobilnych gdzie jest to uciążliwe - niestety chatboty i inni „asystenci AI” rzadko oferują taką możliwość.
Brak obsługi głosu ogranicza wielu klientom dostępność do Twojego sklepu.
Rozwiązanie: Asystent obsługuje naturalne zapytania głosowe, dzięki czemu użytkownicy mogą rozmawiać z nim tak jak ze sprzedawcą.
To zwiększa zaangażowanie i skraca czas potrzebny do znalezienia produktu.
Problem: Twoi klienci, którzy nie znają dobrze języka polskiego, mogą mieć problemy z poruszaniem się po Twoim sklepie - bardzo często w takiej sytuacji rezygnują z zakupów
Rozwiązanie: NXM.ShopAdvisor może płynnie komunikować się w ponad 30 językach.
Wystarczy, że klient napisze do asystenta w swoim języku - wtedy asystent może kontynuować konwersację w tym języku - co finalnie doprowadzi klienta do koszyka.
Dzięki temu rozwiązaniu każdy klient dosłownie czuje się zrozumiany, niezależnie od języka jakim się posługuje.
Masz pytania dotyczące naszych usług lub chcesz omówić swoje potrzeby? Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Skontaktuj się z nami już dziś!